ورنا اسپرت مبتنی بر ورنا است ، اما به وضوح خارج از مرحله است و اوج این بلوغ و استقلال طراحی فرمان ، کنسول وسط و کنسول میانی است. با این حال ، هنوز هم برخی از شباهتها در طراحی دکمهها و وسایل بین ورنا و تریتون وجود دارد. صندلیهای ورنا اسپرت بلند هستند ، بنابراین سقف خودرو کمیکوتاه به نظر میرسد.
فضای داخلی ورنا اسپرت نه خیلی خوب است و نه خیلی بد. همه چیز از کیفیت قابل قبولی برخوردار است و همین باعث میشود که در این اتومبیل بنشینید. با این حال ، مواردی وجود دارد که انتظار میرود در مدلهای آینده بهبود یابد. آنها شامل برچسبهای دکمه قرمز ، تعداد زیادی دکمه خالی ناشی از حذف گزینههای مختلف و دکمه آسانسور شیشهای بسیار ضعیف هستند. طراحی و مکان تعویض دندهها نیز بسیار دلپذیر و تعجب آور نیست ، ورنا اسپرت هنوز مجهز به کیلومتر دیجیتال نیست.
صفحه نمایش لمسی 5 اینچی در خودرو به همان اندازهای که باید باشد نیست. رابط کاربری ناکافی ، کیفیت پایین صدا و مشکلات مربوط به تنظیمات صدا - همه اینها معایب اصلی سیستم سرگرمیورنا اسپرت است. همانطور که قبلاً نیز اشاره شد ، این خودرو مجهز به سیستم ناوبری ماهوارهای نیست که خبر بدی برای دوستداران ماجراجویی است. دوربین معکوس به خوبی کار میکند ، اما برای کنترل بهتر بکسل اتومبیل بهتر بود که آن را به همراه یک بکسل نصب کنید.
ورنا اسپرت به عنوان یک شاسی بزرگ شناخته شده است ، اما بدنه آن نازک است و بیشتر شبیه یک شاسی متوسط است. اندازه محفظه مسافر برای پنج سرنشین و ساق پا در ردیف دوم مناسب است. برای راحتی مسافران ، دستگیرههایی روی قفسههای A و B خودرو نصب میشود تا تعادل نسبی در حین استفاده در خارج از جاده حفظ شود. نکته عجیب در فضای داخلی خودرو ، خروجی هوا است که درون بام خودرو ساخته شده است. با این وجود ، صندلیهای ردیف دوم فقط برای خروجی هوا دارای دهانههای سقفی هستند و کنسول عقب برای دهانه هوا دارای دهانههای عقب نیست ، درعوض چهار خروجی USB وجود دارد که یک خروجی 1 ولت و 1 ولت دارد که این توسط ورودی HDMI تأمین میشود.